Späť

Hosteska, promotérka Bea

Hosteska a promotérka Beuš zo Žiliny vníma promo ako nástroj reklamy (može to byť napríklad ochutnávka zameraná na podporu predaja). Ide často o vyskúšanie nového produktu, alebo služby. Cieľom je, aby sa zákazníci s produktom, alebo službou zoznámili a vyskúšali ju. Promotérka musí byť taktiež technicky zdatná pri rozkladaní rôznych promo-stolíkov a výbav k promoakciám. Promotérka taktiež musí byť aktívna a nebáť sa zákazníkov osloviť s ponukou vyskúšať „promovaný“ produkt, alebo službu.

Hosteska musí byť šarmantná a reprezentatívna. Dôležitou súčasťou každej hostesky je aj vlastná iniciatívna a proaktivita pri rôznych eventoch. Takisto je dôležité, aby hosteska pôsobila milo a usmievavo počas celého eventu (a zvládla s úsmevom aj lodičky na nohách).

Naša hlavná hosteska a promotérka sa promo a hostesingu venuje viac ako 5 rokov. Zúčastnila sa rôznych podujatí. Beuš ma skúsenosti s prácou pre rôzne firmy či festivaly. Medzi významých klientov patria: Daylong, Monroe, Tesco, BMW, Toyota, Bayer, Novartis, LG, Huawei, Samsung, Baliarne obchodu Poprad, Kia Motors Slovakia, Certima, Phillip Morris, St. Nicolaus, Baileys, Orange a iní.